سال روز...

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

سال روز...

 

 

امروز یک سال بزرگتر عاقل تر، فهمیده تر و با تجربه تر شدم

 

خدایا ممنونم برای همه این سال هایی که گذشت

 

ممنون که با من بودی در خوشی ها و سختی ها

 

خدایا باز هم عمری بده تا بندگیت کنم

 

اگه شایسته آن باشم

 

این وبلاگ هم یک ساله شد...



نظرات شما عزیزان:

یاشیل
ساعت17:12---13 تير 1391
سلام دوست خوبم.زادروزت مبارک البته پساپس!ببخشید که دیر فهمیدم.با آرزوی لحظه هایی زیبا و سرشار از شادی و موفقیت روزافزون برای تو.

m.k
ساعت1:10---7 تير 1391
با هم میشه مثل ماه درخشید
میشه به زمین ستاره بخشید
با هم میشه تو روزای ابری
از گم شدن خورشید نترسید
با هم میشه آفتاب رو صدا کرد
خاک رو معتبر مثل طلا کرد
با هم میشه سنگ بی صدا رو
با ناز ترانه آشنا کرد
با هم پشت ما کوهه
نمی ترسیم، نمی افتیم، نمی بازیم...

مسعود عزیز تولدت مبارک



negiiiiin
ساعت21:17---4 تير 1391
1-tavalooooodet mobarak
2-ba eftekhar link shodi aziiiiiz
misi


علیرضا
ساعت20:21---4 تير 1391
سلام .... ممنون که منو لینک کردی ... منم تو رو لینک کردم و نوشتم که لاکس بلاگ هستی ...
راستی تولد وبلاگتم مبارکککک


m.k
ساعت15:11---4 تير 1391
در پيشــواز تــو،

گــل مــي‌کنــد نسيــم!

قــد مــي‌کشــد بهــار . . .




qasedak
ساعت8:43---4 تير 1391
سلام آق مسعود خوبی شما!
ینی تولدتِ؟ آره!؟
وای مبارک کبارک
ایشالا همیشه شاد باشی و بی غم
+ مسعود من اثن نمی تونم برات نظر بذارم! می دونم الان با خودت می گی من چ بی معرفتم...
ولی باور کن نمیشه نمی دونم دلیلش چیه!
الانم صبح اومدم کامنت بذارم ک شاید لشه که شد...
بازم تولدن مبارک دوست جان
موفق باشی


علیرضا
ساعت21:02---3 تير 1391
تولدت مبارک ....

تنهای خسته
ساعت0:36---3 تير 1391

سلام. تولدتون مبارک.

پاسخ: ممنونم دوست عزیز



یاس
ساعت23:43---2 تير 1391
می گن میلاد مسعود ....؟؟؟؟ مبارک
حالا هم میلاد خودته که بلا!!!
تولدت مبارک .
امیدوارم به تموم این متنی که نوشتی رسیده باشی واقعا چون خیلی مهمه و مهم تر این که شاکر آفریدگارت باشی.
آرزو می کنم برایتان که همیشه سلامت و سربلند باشید. در ضمن شادی یادتون نره چون می دونید که گفتند :
شاد بودن تنها انتقامی ست که می توان از زندگی گرفت.
راستی وقت کردید بیایید یه سر وب من بازم مطلب واسه شما آقایون گذاشتم. شاید به دردتون بخوره
این گلها هم تقدیم به شما که تولدتون توی این ماه عزیزه و پر از میلاد فرخنده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 2 تير 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |